لپ تاپ استوک قیمت و لب تاپ دست دوم ایسوس


هرگونه سؤال در مورد خرید لپ تاپ استوک داشته باشید این مجموعه پاسخگوی شما خواهد بود. تنوع محصول، قیمت واقعی، موجودی کامل، اطلاعات دقیق بر اساس واقعیت و پشتیبانی و گارانتی استوکالا از جمله دلایلی است که آن را متمایز با دیگر فروشگاه های اینترنتی فعال در این زمینه تبدیل کرده است. هم به صورت حضوری امکان دریافت محصولات است و هم به صورت غیر حضوری، کافی است با پشتیبانی این فروشگاه تماس بگیرید و سفارشات خود را ثبت کنید و به راحتی آن را تحویل بگیرید. فروشگاه اینترنتی اول استوک یکی دیگر از مرجع های تخصصی خرید و فروش لپ تاپ استوک است که امکان خرید، انتخاب و فروش آنلاین انواع مدل های لپ تاپ، نوت بوک، گوشی موبایل، تبلت، ساعت دیجیتال، پرینتر، هارد اکسترنال و … برای مشتریان فراهم کرده است.این فروشگاه این امکان را به شما می دهد که کالای مورد نظر خود را در یک بازه قیمت پایین و رقابتی مشابه کالاهای آکبند به درستی انتخاب کرده و یک خرید مناسب را تجربه کنید. از مزیت های دیگر این فروشگاه برای راحتی بیشتر کاربران،لپ تاپ استوک قیمت ارائه دفترچه های راهنما با دقیق ترین اطلاعات و بررسی به صورت تخصصی و حرفه ای محصولات است. محصولاتی که از این فروشگاه به دست شما می رسد پیش از آنکه عرضه شود به صورت تخصصی بررسی می شود و با ضمانت کتبی به شما ارائه می شود. امکان خرید قسطی محصولات از دیگر ویژگی های خوب این فروشگاه می باشد. الویت اول این فروشگاه رضایت مشتریان از خدمات است همچنین ارائه پشتیبانی قوی این مجموعه از ویژگی های مثبت دیگر استوک تاپ می باشد. امکان خرید اقساطی محصولات و پشنهادات ویژه اعمال شده، خرید لپ تاپ را با قیمت های پایینتر برای مشتریان مهیا کرده است.

واضح است که رشته دانشگاهی شما یکی از مهمترین عوامل در هنگام انتخاب لپتاپ دانشجویی است. دانشجویان مهندسی کامپیوتر و دانشجویان گرافیک به دلیل حجم بالای کار نرمافزاری خود، به لپتاپ قدرتمندتری احتیاج دارند. این در حالی است که احتمالا چنین قدرتی در پردازش گرافیکی یا تحلیلی برای دانشجویان رشتههای انسانی موردنیاز نیست. علاوه بر این موضوع شما باید بودجهای را که میتوانید برای خرید یک لپتاپ دانشجویی هزینه کنید، مشخص نمایید. مقدار پولی که میخواهید برای خرید این ابزار بپردازید، نخستین سوالی است که هنگام مراجعه به هر فروشگاهی از شما پرسیده میشود. بنابراین هرگز نباید پیش از تعیین نیاز و بودجه خود برای خریدن لپتاپ اقدام کنید. زیرا این موضوع میتواند هزینه زیادی را روی دست شما بگذارد. درحالیکه نتیجه نهایی دلخواه شما نیست. شما باید قبل از تهیه لپتاپ به این نتیجه رسیده باشید که چه چیزهایی را میخواهید در این دستگاه ذخیره کنید. وظیفه ذخیره دادهها در لپتاپ بر عهده هارددیسک است.

  1. نوع حافظه رم :DDR4
  2. پردازنده: INTEL CORE I7 11800H
  3. DELL INSPIRON 14 3000
  4. لوازم خانگی هوشمند
  5. ارتقاء هارد دیسک و تبدیل آن به SSD یا تعویض هارد

البته میتونید بازی های سبک رو براحتی اجرا کنید اما به هر حال باید انتظارتون رو پایین بیارید و یا بودجه خریدتون رو بیشتر کنید. سلام وقتتون بخیر،ببخشید میخواستم بدونم برای یک حسابدار که بانرم افزارهای حسابداری کارداره چه لپ تاپی مناسبه؟ با توجه به مشخصاتی که مدنظرتون هست یعنی رم 8 سی پی یو Core i5 و 1 ترابایت حافظه و … تا سقف 20 میلیون تومان گزینه های بهتری رو میتونید تهیه کنید. لب تاپ دست دوم ایسوس با توجه به قیمت لپ تاپ ها، در بازه قیمتی 16 میلیون تومان نباید انتظار خیلی زیادی لپ تاپ داشته باشیم که بتونه براحتی بازی های سنگین رو اجر کنه و سخت افزار قوی ای داشته باشه. در این بازه قیمتی اکثرا لپ تاپ های معمولی که برای امور روزانه مناسب هستند وجود دارند، البته همین لپ تاپ های معمولی هم تا حدی میتونند بازی ها رو اجرا کنند. بنابراین یا باید بودجه تون رو برای خرید لپ تاپ افزایش بدید که بتونید لپ تاپ های بهتری بخرید که براحتی بازی های سنگین رو اجرا کنه یا باید توقعتان را به اندازه بودجه تان کنید.

لپتاپ، یک کامپیوتر کوچک و قابل حمل است. آن قدر کوچک که بهراحتی میتواند روی دامن لباس شما جایگیرد. امروزه، لپتاپها هم به نام نوت بوک شناخته میشوند. هر چند به لحاظ تکنیکی، و هم چنین از جهت وزن و اندازه، لپ تاپ ها، بزرگتر از نوتبوکها هستند. تفاوت میان لپ تاپ و نوت بوک چیست؟ در اصل، لپ تاپ ها به لحاظ تکنیکی بسیار شبیه به دسکتاپ ها طراحیشدهاند، اما آنقدر کوچک که بهراحتی روی دامن لباس شما جایگیرند. بههمین دلیل، در سالهای گذشته، لپتاپها امکانات بیشتری در مقایسه با نوتبوکها داشتهاند در حالی که بسیار سنگینتر از نوتبوکها طراحیشدهاند. این به این علت است که هدف از طراحی نوتبوکها بیشتر سبکبودن بوده است و نه صرفا فقط قابل حمل بودن. بنابراین، برای اینکه این دستگاه سبکتر باشد در ساختار سخت افزارهای درون آن، بسیاری از درایوها و ساختارهای پیچیدهی درون لپتاپ، به کار نرفته است. سالها پیش، صفحهنمایش نوت بوکها، بسیار کوچکتر از لپتاپها بوده و قطعات داخلی بهکار رفته در آنها نسبت به لپتاپها کمتر بودهاست(یعنی هارددرایو، CD/DVD-ROM کمتر یا سبکتری بر حسب کیفیت مدلهای ارائهشده در طول سال) روی آنها بهکاررفتهبود.

از دیگر مشخصات نمایشگر ROG G14، میتوان به نسبت تصویر ١۶:١٠، پوشش ١۰۰ درصدی گستره رنگی DCI-P3 و بیشینه نوری ۵٠٠ نیتی اشاره کرد. در مقابل، ایسوس ROG G15 نیز مجهز به نمایشگری بزرگتر با رفرش ریت ٢۴٠ هرتزی، وضوح QHD و بیشینه نوری ٣٠٠ نیتی است. البته یک نسخه دیگر از این محصول با نمایشگر Full HD و رفرش ریت ١۴۴ هرتزی به همراه بیشینه نوری ۴۵٠ نیتی روانه بازار میشود. پردازنده مرکزی ROG G14 ساخت AMD است و Ryzen 9 6900HS نام دارد. پردازنده گرافیکی آن نیز Radeon RX 6800S با توان ١٠۵ واتی است. از سوی دیگر، کارت گرافیک موجود در ROG G15، انویدیا RTX 3080 Ti است. این لپ تاپ، از ویژگیهای جدید تعامل با حافظه اختصاصی AMD نیز استفاده میکند که سبب بهبود عملکرد نهایی دستگاه میشود. وب کم این دستگاه، در بالای حاشیههای نمایشگر آن واقع شده است. ظرفیت باتری ROG G14 برابر با ٧۶ وات ساعت است. ظرفیت باتری در ROG G15 به ٩٠ وات ساعت میرسد.

برنامه PredatorSense به شما امکان می دهد استفاده از CPU و GPU خود را کنترل کنید و سرعت فن را سفارشی کنید. HP - سری HP Omen اخیراً طراحی کلاستری دارد، اما زیبایی گیمر را حفظ میکند. برنامه آن Omen Command Center است که جزئیات استفاده از GPU و CPU، استفاده از RAM و تقویت کننده شبکه است که به شما امکان می دهد پهنای باند را اولویت بندی کنید. Gigabyte & Aorus - Gigabyte و زیر نام تجاری آن، Aorus، تنوعی را ارائه می دهند. گیگابایتها معمولاً پایینتر هستند و گزینههای رنگی بیشتری دارند، در حالی که مدلهای Aorus براق و نازک هستند. با هر کدام که بروید، نرم افزار Fusion را برای سفارشی سازی RGB دریافت خواهید کرد. ماشین های Aorus دارای Command و Control برای اورکلاک آسان هستند. لنوو - مجموعه بازی لنوو Legion نام دارد و اخیراً به گونهای طراحی شده است که مینیمالیستتر باشد. این شرکت به جای ایجاد نرم افزار جدید، برنامه Vantage خود را تغییر داد تا بر روی CPU، GPU، RAM و اطلاعات HDD و همچنین دکمه ای برای افزایش سرعت فن تمرکز کند. MSI - لپتاپهای گیمینگ MSI اغلب بزرگ، سیاه و قرمز هستند، اگرچه Stealth Thin اخیر این شرکت، نشان داد که میتواند کارهای زیرکانهتری نیز انجام دهد. البته، شما همیشه لوگوی علامت تجاری اژدها را متوجه خواهید شد. MSI شامل نرم افزار Dragon Center خود است که اخیراً طراحی مجدد را پشت سر گذاشته است. امکان نظارت بر سیستم، نمایه های عملکرد متعدد، کنترل فن ها و سفارشی کردن نور پس زمینه صفحه کلید را فراهم می کند. Razer - کسی گفته کروما؟ طراحی Razer یکی از بهترینها در این تجارت است و به دلیل نورپردازی RGB شناخته شده است. Razer Synapse به شما امکان می دهد ماکروها را ضبط کنید و نور را روی لپ تاپ ها و لوازم جانبی تنظیم کنید.

سعی کنید بخشی از محتویات آن را روی سیستم کپی کنید. سرعت انتقال اطلاعات آن خوب است؟ برای تست بیشتر هم می توانید محتوای ویدیوی آن را از همان جا اجرا کنید. آیا فایل ویدیو را راحت و بدون توقف و کم شدن کیفیت پخش می کند یا خیر. پورت های USB را می توانید با استفاده از یک فلش مموری تست کنید. نکته مهم در مورد پورتهای نوت بوک ها این است که این پورتها قابل تعویض کردن نیستند. پس قبل از خرید حتما از کارکرد درست پورتها و اتصالات آن اطمینان لازم را حاصل کنید. برای تست وب کم نیز کافی است چند لحظه ای از آن استفاده کنید برای استفاده از آن می توانید از نرم افزار Camera ویندوز استفاده کنید. لپ تاپ hp elitebook می توانید در منوی استارت ویندوز نرم افزار را پیدا کنید. یک فایل صوتی پخش کنید و میزان صدای آن را در حالت حداکثر صدا بگذارید و ببینید که صدای اسپیکرهای لپ تاپ واضح می باشند. صدای اسپیکرها را به دقت زیر نظر بگیرید و آن را کم و زیاد کنید.

  • تبلت سرفیس پرو ۶ استوک مایکروسافت Microsoft Surface Pro 6 (2018)
  • یک ترابایت فضای ذخیرهسازی هارد دیسک
  • نوع صفحه نمایش: TN
  • ۱.۶ کیلوگرم وزن
  • نیاز شما
  • ظرفیت حافظه رم: ۱۶ گیگابایت
  • NVIDIA NVS 5100M graphics with 1 GB dedicated DDR3 video memory

لپ تاپ لنوو با چراغ سبز، نارنجی و چشمکزن، وضعیت شارژ دستگاه را نمایش میدهد. سبز به معنای باتری پر است. نارنجی یعنی شارژ باتری ته کشیده و چراغ چشمکزن، اعلام میکند که باتری در حال شارژ شدن است. اگر عملکرد چراغهای شارژ اشکال داشت، یعنی باتری یا شارژر شما خراب شده است. علت روشن نشدن لپ تاپ لنوو، به سادگی میتواند چیزی مثل خراب شدن دکمهی پاور باشد. گاهی ممکن است، کثیف شدن دکمه پاور، مانع از روشن شدن لپ تاپ لنوو شود. یا شاید دکمه نیاز به تعویض داشته باشد. در این صورت، تعمیرکار میتواند با تعویض دکمهی پاور و یا سرویس آن، مشکل را حل کند. گاهی ممکن است لپ تاپ شما روشن شود، اما ویندوز بالا نمیآید. در این صورت با سیاه شدن صفحه لپ تاپ لنوو مواجه میشوید. اگر مشکل از ساختار نرمافزار و سیستم عامل باشد، ویندوز در پیغامی این را به شما اعلام میکند.

  • ظرفیت حافظه داخلی:دو ترابایت
  • عمر باتری : ۱۱:۱۵
  • سرعت ساعت: 6 هسته 2.6 گیگاهرتز
  • Acer Aspire One - لپتاپ شخصی متوسط تا سطح بالای ایسر
  • صفحه نمایش با کیفیت
  • Intel 10th Gen
  • استفاده از کلید راست
  • کیبورد و تاچ پد عالی

این لپ تاپ نمایشگری 15.6 اینچی از نوع IPS LCD دارد و خوشبختانه از نرخ نوسازی 120 هرتزی نیز پشتیبانی میکند. کیفیت و روان بودن این پنل برای این بازه قیمتی بسیار خوب و رضایت بخش است. با 60 میلیون لپ تاپ گیمینگ چی بخریم؟ اگر به دنبال لپ تاپی هستید که خوش مناسبی داشته باشد و از طرفی بتواند از پس کارهایی مانند برنامه نویسی یا بازیها بربیاید بد نیست نگاهی به این لپ تاپ اچ پی داشته باشید. این مدل که وزنی 2.2 کیلوگرمی دارد از پردازنده مرکزی اینتل Core i5 10300H استفاده میکند و کارت گرافیک آن نیز 4 گیگابایت نویدیا GTX 1650 است. بخش سخت افزاری را 256 گیگابایت حافظه SSD و 8 گیگابایت حافظه رم از نوع DDR4 تکمیل میکند. نمایشگر این لپ تاپ طبق انتظار رزولوشن FHD دارد و از نوع IPS LCD است و با داشتن اندازه مرسوم 15.6 اینچی محتوا را با کیفیت مناسبی به نمایش درمیآورد. از دیگر مشخصات این لپ تاپ میتوان به ویندوز 10، حافظه Cache 8 مگابایتی و باتری 52.5 وات ساعت اشاره کرد.

  • اقلام همراه: شارژر ، دفترچه راهنما
  • USB-A Ports: سه درگاه
  • رم 16
  • Ethernet RJ45 port for a direct internet connection
  • لپ تاپ لمسی با قلم سامسونگ کروم بوک پرو / Samsung Chromebook Pro
  • فیوژن کلد (Fusion Cold)
  • Cpu Core i7 6820HQ or 6700 HQ
  • LENOVO IDEAPAD S340

که ما در این مطلب چند نمونه از بهترین و پر فروش ترین محصولات شرکت ایسوس را برای شما قرار داده ایم. اگر برای خرید این محصول نیاز به راهنمایی دارید مطلب زیر به شما کمک زیادی خواهد کرد. در ادامه نکات مهمی که قبل از خرید لپ تاپ باید به آن ها توجه کنید را قرار داده ایم. لپ تاپ استوک hp zbook قیمت لپ تاپ: مهم ترین قسمت برای انتخاب و خرید یک لپ تاپ قیمت آن می باشد. شما قرار است برای خرید این وسیله چه میزان هزینه کنید. زمانی که میزان مبلغی که برای خرید قرار است هزینه کنید مشخص شد، خود به خود یک سری مدل ها از محدوده انتخاب شما حذف می شوند. سایز و وزن لپ تاپ: یکی دیگر از فاکتور های مهمی که قبل از خرید باید به آن توجه کنید، اندازه لپ تاپ می باشد. لپ تاپ ها در اندازه های مختلفی تولید می شود که می توان به ۱۳ تا ۱۷ اینچ و حتی بزرگتر اشاره کرد.


برچسب ها: فروش لپ تاپ استوک , قیمت لپ تاپ استوک , خرید و فروش لپ تاپ استوک , قیمت لپ تا پ , قیمت استوک لپ تاپ , خريد لپ تاپ استوك , لپ تا پ استوک , لپ تاپ های استوک , سای ,
[ بازدید : 6062 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
[ سه شنبه 1 شهريور 1401 ] [ 13:17 ] [ فری ]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]